Hoppa till textinnehållet

Hej, vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor. 

Ställ din fråga här

Mobilt BankID

Har du skaffat ny telefon?

Då behöver du aktivera ditt mobila BankID igen.

Gillar du Mobilt BankID? Skaffa utökad användning

Med Mobilt BankID kan du göra betalningar och överföringar till befintliga mottagare. Vill du lägga till nya mottagare behöver du, av säkerhetsskäl, Mobilt BankID med utökad användning.

Så beställer du ett nytt kodkort

Pris

Mobilt BankID kostar ingenting, utöver avgiften för datatrafik som du betalar till din mobiloperatör.
 

Behöver du hjälp?

Kika igenom vår lista med frågor och svar om Mobilt BankID. Vill du få personlig hjälp över telefonen? Varmt välkommen att ringa oss på 0771-97 75 12.

Villkor

Här hittar du villkoren för Mobilt BankID

Vi har fler appar

Det finns flera vägar till en enklare kontakt med banken. Här är olika appar och tjänster som kan göra din vardag enklare.